Fulard elàstic Je Porte Mon Bebe i motxilles Manduca

  Avui m’agradaria jpmbb TURQUESAparlar-vos d’un producte que a mi m’ha anat molt bé i que li recomano a tots aquells pares que vulguin tenir un contacte més proper amb el seu fill. Es tracta del fulard Je Porte Mon Bebé de    Crianza Natural.

          L’he portat des de que el Martí va fer els 4 quilos i, tot i que al principi em va costar una mica acostumar-me, poc a poc vaig anar agafant pràctica en posar-me’l, i ha sigut el millor que he comprat, és molt agradable al tacte i estic segura de que el Martí està encantat!

Quan el nen plora me’l fico al fulard i de seguida es tranquil•litza i s’adorm, i es pot estar així molta estona. Fins hi tot puc anar amb ell a sopar fora, a un lloc tranquil, és clar, puc cuinar o anar a comprar, escriure a l’ordinador i tot el que necessiti fer ja que et permet tenir les mans lliures i ell està molt agust i calentet sentint el batec del meu cor i la meva veu quedant-se molt relaxat durant hores.je_porte_mon_bebe2
A més té l’avantatge de que com és un fulard elàstic, és molt versàtil, i tant pots portar al bebè en posició fetal, com al davant, sempre mirant cap a tu, al maluc, a l’esquena i fins hi tot el podràs portar mentre l’alletes. Són tantes les posicions que podràs portar-lo fins que el nen pesi 14 quilos. A més, portar al bebè al fulard crea un vincle molt especial entre mare/pare i fill, ja que el tens tan a prop que contínuament li estàs donant petons, abraçant-lo o tocant-li les manetes i el nen creix segur de que té als seus pares a prop, tenint cura d’ell, protegint-lo del que pugui passar . Jo només li veig avantatges!
A més hi ha un munt de colors per triar i tots són preciosos!

LACTANCIAPer altra banda podem trobar d’aquesta mateixa casa les motxilles Manduca, també en molts colors llisos i les edicions especials sempre són molt divertides. Pots portar al teu nadó a partir dels 3,5 fins als 20 quilos i sempre el portaràs molt còmodament i amb seguretat  ja que està dissenyada de tal manera que tot el pes es reparteix pels malucs perquè la teva esquena no se’n ressenti. Els ajustos, tant de l’esquena com els de les lumbars són molt encoixinats perquè no et pesi gens el nen.

Jo les motxilles encara no les he provat perquè de moment estic molt contenta amb el fulard però no descarto quan el Martí sigui més gran agafar-me una, sobretot perquè la porti el meu marit ja que a ell no li convenç massa això del fulard i li agrada més la motxilla. Totes les especificacions les podràs trobar a la pagina de Crianza Natural i si en vols alguna la trobaràs a Mon Ixilí.

manduca_circadelic_grass_5 mochila-portabebe-manduca-turquesa-petrol

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Carrito de compra